torsdag 14 november 2013

Inlägg 2 Oliver

Något jag stör mig på av Oliver Månsson 8B


Jag stör mig på när små ungar kommer fram till en och ställer dumma frågor och är allmänt jobbiga. Som till exempel här om dagen så stod jag, Maxi, Oscar och Gabbe vid Entré, så kom en unge och frågade Oscar om han var cool. Vi hade ganska bråttom men han gav sig inte, och följde efter oss lite. Maxi frågade varför han undrade, och han svarade ”Vet inte, vill bara veta” samtidigt som han tuggade lösgodis som han spottade ut i våra ansikten när han pratade.  Jag stör mig väldigt mycket på sådant. Det har hänt mig flera gånger. Och när man ska in i matsalen och hämta vatten när de små har mellanmål, så är det väldigt ofta småttingar som är kaxiga osv, väldigt irriterande.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar