söndag 24 november 2013

Orättvisor i världen

Orättvisor i världen.
Jag tror faktiskt inte att det finns eller någonsin kommer finnas ett så dåligt lag som har en så fin arena. Jag snackar naturligtvis om Malmö Redhawks. Laget som spelar i Allsvenskan och har Sveriges näst största arena. Laget som misslyckas varje säsong, trots de stora investeringarna på nya bra spelare så misslyckas de alltid. Jag tycker synd om Percy Nilsson, även om han är en idiot annars, att han lade ner så mycket pengar på en arena till ett lag, som misslyckas totalt. Ja, arenan används till mycket annat, men det är en stor del MIF i det. Därför, även om jag verkligen inte gillar laget, så tycker jag att det är orättvist mot laget, ledningen och alla som investerat, att Malmö Redhawks inte verkar kunna lyckas på något sätt, någon gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar