fredag 18 oktober 2013

Att jag gick tillbaka till OKQ8


Att jag gick tillbaks till OKQ8 för att fråga om PRAO fast jag inte tänkte göra det. För några veckor sen så åkte jag och Albin och sökte PRAO, Albin på Preem och jag på OKQ8. De sa samma sak till oss, att de skulle ringa tillbaka. Skillnaden var att de ringde till Albin, bara några timmar efteråt, men de ringde inte till mig. Så förra veckan så åkte jag runt och sökte PRAO på andra ställen, som på Statoil i Vellinge, Hemmakväll och Konsum, men fick det inte, så jag bestämde mig för att åka tillbaks till OKQ8 för att fråga. Det var ett bra val, för att annars kanske jag inte hade haft en praoplats nu och det blir bara svårare och svårare att få PRAO för att platserna försvinner. Jag tycker också att det är ett bra val för att jag är ganska nära Calle på Subway och Albin på Preem, så vi kan äta lunch tillsammans om vi har samma lunchtider. Jag tycker Q8 är ett bra ställe att praoa på för att jag har 2 ”gemensamma kontakter” med chefen där, och att jag har ganska bra arbetstider, 8-15, så därför tycker jag att det var ett bra val av mig.

3 kommentarer:

  1. Du kunde ha skrivit en bättre inledning och skrivit ett uppmanande i slutet.
    Jag håller med dig om att det är väldigt svårt att hitta en prao plats när man är sent ute, så det var tur att du fick en plats :)

    SvaraRadera