tisdag 15 oktober 2013

Samsung Galaxy s4 istället för iPhone 5

Jag är nöjd med att jag köpte en Samsung Galaxy s4 och inte en iPhone. Det finns många fördelar med min mobil.
Kameran har bättre kvalitet, kameran har 13 megapixel på baksidan och 8 megapixel på framsidan medan iPhone har 8 megapixel på baksidan. Samsung är snabbare än iPhone, skärmen har bättre upplösning. Skärmen är större utan att det blir ett problem att hålla i den, det gör det enklare att skriva, kolla på videor och roligare att spela på den. Det finns fler applikationer att välja på i Samsung Galaxy s4 än iPhone har. Min mobil är mycket mer stöt tålig än vad iPhone är. Samsung medför roliga saker som: mobilen bläddrar automatiskt när man läser en text, den video man kollar på stoppar automatiskt när du kollar bort, du kan kolla på film och göra något annat som att sms:a samtidigt och du kan bläddra utan att röra vid skärmen.
Det finns fler anledningar men jag orkar faktisk inte rabbla upp fler. Men jag råder dig att köpa en Samsung Galaxy s4 om du behöver en ny mobil och om du är klumpig så finns det även ett vattentåligt exemplar. VÅGA VARA SPECIELL! :) 

//Vilma 

6 kommentarer:

  1. Bra skrivet men du kan inte övertyga mig att samsung galaxy s4 är bättre än iphone 5.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan gå in på vilken professionell sida som helst där dem jämför mobilerna. Där kanske de övertygar dig. :)

      Radera
    2. Nej jag tror inte det, jag är rätt så förtjust i apple

      Radera
  2. Väldigt bra inledning och uppmaning, men jag tyckte mer detta lät som en reklam för Samsung. Du berättade inte varför alla dessa funktioner var en fördel för dig. Visst du rabblade upp saker som du tyckte var bättre, men du förklarade inte hur det hjälpte dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, ska tänka på det nästa gång! :)

      Radera
  3. Tycker att det var ett bra val, och jag tycker att det var rätt övertygande att din mobil är bättre, men det är ju en smaksak :)

    SvaraRadera