torsdag 17 oktober 2013

DET BÄSTA VALET I MITT LIV (tror jag)!
Det bästa valet i mitt liv var när jag slutade på fotboll och började på parkour. Jag gillade fotboll de första åren men det sista året var riktigt jobbigt, och då hitta jag parkouren så jag tänkte att jag att jag i alla fall kunde testa, och det var det bästa valet i mitt liv (tror jag). Jag längtade hela veckan på Parkouren på fredagen. Parkouren var kul, speciellt och lite läskigt. Parkour är en bra sport för att man får kondition och lär sig över vinna rädsla, för det är inte alla som vågar hoppa från tak till tak med 2m avstånd. Nu tänker ni säkert om detta är hans bästa val i hela hans liv? Nja jag valde detta för att jag verkligen inte är säker på vad det bästa valet i mitt liv är. Så om du tycker att din idrott är tråkig och att du vill sluta så rekommenderar jag dig att testa parkour!


//martin






2 kommentarer:

  1. Härligt att du övervann din rädsla, själv hade jag aldrig vågat något sånt här! Bra skrivit och det verkar som ett väldigt bra val!

    SvaraRadera
  2. Det var bra för att du hade bra argument.

    SvaraRadera