måndag 21 oktober 2013


Ett viktigt beslut

Mitt viktiga beslut är att aldrig börja röka eller snusa.

Detta val jag har gjort är fantastiskt i och med att om jag börjar röka eller snusa så kan det förstöra min kondition och min hälsa och därmed också min boxningskarriär. Dessutom så tycker jag att det är ofräscht att röka och snusa. Nu kanske ni tänker "Hur ska han klara grupptrycket?". Jo, för det första så vill jag inte bidra till att tobaksindustrin tjänar miljontals kronor på att göra folk svårt sjuka eller i värsta fall döda dem. För det andra så förstör man kroppen och för det tredje så är det inte coolt vad än någon säger, det är bara äckligt. Jag skulle kunna rabbla upp en miljon anledningar till varför jag inte kommer att börja röka eller snusa men en sån lång blogg orkar ingen läsa.


1 kommentar:

  1. Detta är väl inget riktigt val du har gjort än, eller menar du att du har haft vänner som röker och snusar? Argumentera mer Albin, förstår inte riktigt vad du vill få fram av detta.

    SvaraRadera