måndag 14 oktober 2013

Ett bra val jag gjorde var att jag tog med min dator laddare i fredags. För min dator hade inte så mycket batteri, och om jag då inte hade tagit med laddaren så hade min dator förmodligen laddat ut under dagen.Vi använder nog också datorerna mest på fredagarna på grund av att vi har fyra lektioner innan lunch och två efter. Dessutom är dem lektionerna svenska, no, spanska, engelska, so och matte. Sen ungefär fyra av dem lektionerna använder vi datorerna, så min dator hade laddat ur och jag hade kanske fått fortsätta arbetet i block, och det i sig är ju inte särskilt jobbigt.. Fast när jag då senare ska skriva över det jag skrev i blocket till datorn.. Det är rätt så slöseri med tid...


//Adam

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig om att det var ett bra val. Själv glömmer man ibland laddare och då blir man sur för datorn laddar ur. :)

    SvaraRadera