torsdag 24 oktober 2013

 

                                Grusplanen utan för skolan!!!


En sak jag ireterar mig det är utanför skolan har vi en grusplan där det står 2 mål det tycker jag ska andvändas också. Jag tycker man kan lägga konstgräs där och skaffa fler mål för jag märker att det inte finns tillrikglitt med plats för alla om all vill spela fotboll. En lösning på detta hade varit om man gick ner till rektorn och sen kunde han snacka med kommunen om detta förslag sen kan vi börja bygga men så klart så kostar det rätt mycket med pengar men när det väl är betalt så tror jag att det kommer till att användas.

Jag har intverjuat Carl-Johan sterup han tycker att detta är en bra idé för då kan vi ju spela fotboll på rasterna utan att det blir trängsell.

     
Av Oscar Beck-Larsen  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar