fredag 18 oktober 2013

Masterchef Strikes for the first time with a remarkable argument!

Jag tyckte det var ett ytterst vackert val att räcka fingret till Maximilian så jag hade ett ämne om ett bra val att lägga upp, det var bra för att nu är jag klar och dåligt för att det var ett taskigt uttryck, men vad som ändå händer, så är jag klar, och Maximilian, föregav mig, vi mår bra, inget illa skett, han får ett marabou 100 gram mjölk choklad av mig sen, så jag tycker jag har gjort ett bra val i livet.

6 kommentarer:

  1. Det lät inte som ett trevligt val.. Du hade inga övertygande argument och du gav ingen uppmaning i slutet.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du borde utveckla ditt inlägg mer och argumentera ytterligare. Du har även glömt att lägga till en uppmaning och bild.

    SvaraRadera
  3. Du har glömt att ha en bild, och en uppmaning.
    Om det enda du skrev att du tyckte var bra var att du blev klar med denna uppgiften. Så var det ju inget bra val i ditt liv då direkt. Du verka bara skriva något för att bli klar med uppgiften.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bild var ett fritt val om man ville ha med det eller ej.

      Radera
  4. Du skrev inte så mycket och det fanns inte precis några argument.

    SvaraRadera